همایش بزرگ فرهنگی ورزشی مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران در بوستان گفتگو مورخ 97/05/08

همایش بزرگ فرهنگی ورزشی مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران در بوستان گفتگو مورخ 97/05/08

همایش بزرگ فرهنگی ورزشی مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران در بوستان گفتگو مورخ 97/05/08

در این همایش که با همکاری مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران , سازمان بهزیستی شهر تهران , اداره کل سلامت شهرداری و معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 2 با حضور تعداد کثیری از مددجویان معلولین ضایعه نخاعی به همراه خانواده هایشان برگزار شد.

از طرف سازمان بهزیستی شهر تهران سرکار خانم دکتر نوروزی به همراه آقای جعفربای , خانم احمدی, خانم معینی , خانم محمود اوغلی و خانم کریمی کارشناسان محترم حوزه های مختلف هم چنین اعضاء حاضر از طرف شهرداری : جناب آقای دکتر مزارعی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 2 , دکتر عباسی رئیس کل اداره سلامت, خانم دکتر نصیری مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران , آقای امیر معاونت اداره سلامت شهرداری تهران به همراه تعداد زیادی از همکاران شهرداری حضور داشتند .

از قسمت های بسیار شاد و مهیج برای معلولین برگزاری مسابقات ویلچر رانی , دارت , طناب کشی , حضور گروه هنری , اجرای برنامه های شاد بود.

مدیر عامل مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران آقای ضرابی  ضمن خیر مقدم به همه حضار نکاتی چند در رابطه با حقوق شهروندی در زمینۀ دسترسی معلولان و مناسب سازی شهری و اجرا قانون جامع از طریق شهرداری متذکر شدند و از خود اعضاء حاضر خواستند که هر کدام در محیط خودشان به عنوان یک سفیر فرهنگی عمل کنند و پیگیر حقوق به حق خود باشند .
 چرا که مناسب سازی یک امتیاز برای آنها نیست بلکه یک حق قانونی و شرعی به آنها می باشد همچنین از اعضاء خواستند با توجه به اعلام هماهنگی اداره کل سلامت شهرداری در زمینه مناسب سازی هر کدام از اعضا 3 محل در نزدیکی منطقه زندگی خود که بیشترین تردد را در آنجا دارند شناسایی, انتخاب , عکسبرداری و به مرکز ارسال نمایند .
تا با جمع آوری این اطلاعات بدست آمارها را در اختیار اداره کل سلامت شهرداری جهت مناسب سازی قرار دهیم.

در قسمت دیگری از این برنامه سرکار خانم دکتر نوروزی و همراهان بهزیستی شهر تهران به پاس خدمات ارزندۀ مرکز حمایتی در حوزه های مختلف از جمله توانبشی , درمان , مناسب سازی , رفاه و ... لوح های یادبود و تقدیرنامه هایی به مدیر عامل و همکاران مرکز حمایتی مدیران داخلی واحدهای این مرکز تقدیم نمودند .

مسئولین حاضر در جلسه نیز هر کدام به تناوب زمان موجود نکاتی را متذکر شدند.

در انتها نیز به نفرات برتر مسابقات ورزشی هدایایی از طرف مرکز حمایتی اهدا و در انتها نیز تمام حاضرین مورد پذیرایی قرار گرفتند.