ساماندهی اماکن عمومی برای استفاده جانبازان و معلولان در البرز

ساماندهی اماکن عمومی برای استفاده جانبازان و معلولان در البرز

ساماندهی اماکن عمومی برای استفاده جانبازان و معلولان در البرز

امیر غفرانی روز یکشنبه در دهمین مراسم بزرگداشت روز پارا المپیک در کرج با اشاره به ساماندهی اماکن ورزشی با هدف استفاده همه اقشار جامعه اظهار داشت: درصدد هستیم تا ساختمان های دستگاه های اجرایی و اداری استان را برای رفت وآمد معلولان وجانبازان مناسب سازی کنیم .
وی اضافه کرد:جامعه باید به ارزش و کارهایی که در قبال جانبازان و معلولان انجام شده و انجام خواهد شد توجه بیشتری داشته باشد چرا که معلولیت محدودیت نیست و این قشر از جامعه مانند سایر اقشار می توانند ورزش کرده و توانایی و پانسیل های خودشان را نشان دهند.
غفرانی گفت:قهرمانان زیادی داریم که در پاراالمپیک توانستند برای کشور افتخار ٱفرینی کنند، جانبازان و معلولان ما نیز می توانند جای این قهرمانان را در المپیک های بعدی بگیرند که البته رسیدن به این موفقیت اراده و پشتکار می خواهد.
وی ادامه داد:درخواست اداره کل ورزش جوانان استان از تمام جانبازان و معلولان این است که اگر چه امکانات زیر ساختی ورزشی بخصوص برای این قشر بسیار ضعیف است اما این دلیل نمی شود که تحرک نداشته باشید و ادامه ندهید.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز افزود:به هر نحوی و با هرامکاناتی که در اختیار دارید برای پیشرفت ورزش و رسیدن به مرحله قهرمانی تلاش کنید و ما نیز در این راه برای ارتقای زیر ساخت های مورد نیاز برای ورزش جانبازان و معلولان و برداشتن موانع اقدام می کنیم.
غفرانی با اشاره به اینکه اولویت اداره کل ورزش و جوانان اهمیت دادن به سلامت همگانی اقشار جامعه بخصوص نگاه ویژه به جانبازان و معلولان است خاطر نشان کرد:آموزش و پرورش، سازمان استثنایی،بنیاد جانبازان ،هلال احمر و سایر دستگاههای مربوطه که با این قشر در ارتباط هستند برای ارتقای خدمات به جانبازان و معلولان و کمک به سلامت آنها ما را همانند گذشته یاری رسانند.