تدارک خدمات سلامت محور برای بیش از 1400 شهروند منطقه 19 تا پایان سال

تدارک خدمات سلامت محور برای بیش از 1400 شهروند منطقه 19 تا پایان سال

تدارک خدمات سلامت محور برای بیش از 1400 شهروند منطقه 19 تا پایان سال

معاون شهردار منطقه 19 از تدارک خدمات سلامت محور در خانه های سلامت منطقه  برای بیش از 1400 شهروند منطقه خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به ارائه خدمات مختلف طی 6 ماهه دوم سال در خانه های سلامت محلات گفت: طبق برنامه پیش بینی شده خانه های سلامت منطقه تا پایان سال به بیش از 1400 شهروند منطقه، خدماتی همچون برگزاری کارگاه های آموزشی ، ویزیت پزشکی ،تست قند و فشار خون ، برپایی اردوهای تفریحی و سایر خدمات سلامت محور می پردازند.
وی با بیان اینکه 120 کارگاه نیز ویژه معلولین در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این کارگاه ها با هدف آموزش مهارت های اجتماعی با موضوع ارتباط موثر اجتماعی، افزایش تعامل با دیگران و چگونگی ارتباط صحیح با معلولین ویژه والدین توانیابان  برگزار می شود.
این مسئول  بیان کرد : با توجه به اهمیت رسیدگی به وضعیت زندگی معلولین  بیش از 12 بازدید در نیمه دوم سال از محل زندگی آنها انجام و طی این بازدیدها سبد کالا بین خانواده های معلولین توزیع خواهد شد.
معاون شهردار منطقه خاطر نشان کرد : به منظور مناسب سازی  محل زندگی معلولین لیستی از خدمات مورد نیاز  آنها تهیه شده  و جهت مناسب سازی به معاونت فنی و عمرانی ارائه شده است.
بهرامی در بخش دیگری به ارائه خدمات مختلف در طرح داستان تابستان به معلولین اشاره کرد و افزود : در فصل تابستان  کارگاه هایی با موضوع فرهنگ سازی نحوه برخورد مناسب با معلولین با ارسال فیلم های الهام بخش درخصوص تقویت توانمندی های اعضای کانون در کانال تلگرامی معلولین منطقه بارگزاری شده است و به منظور پر کردن اوقات فراغت  معلولین اردوی تفریحی  پارک ژوراسیک برگزار شده است.
همچنین در بخش حمایت از دستاوردهای هنری و صنایع دستی معلولین بازارچه خیریه و نمایشگاه ارائه آثار معلولین با هدف رونق کسب کار و اشتغال زایی برگزار شد.