بهزیستی با رویکرد سلامت محور آماده تقویت ورزش معلولین و جانبازان است

بهزیستی با رویکرد سلامت محور آماده تقویت ورزش معلولین و جانبازان است

بهزیستی با رویکرد سلامت محور آماده تقویت ورزش معلولین و جانبازان است

مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به تأثیر و نقش افراد مسئول برای توانمند سازی معلولین در رشته های مختلف ورزشی گفت: بهزیستی با رویکرد مثبتی که به جایگاه ورزش در سلامت اجتماعی دارد  برای برگزاری جشنواره های ورزشی و تقویت سطح ورزش  ناشنوایان آماده هرگونه همکاری است.

«عباس صادق زاده» مدیر کل بهزیستی استان کرمان ضمن تبریک انتصاب دوباره «محمد حسین مولا به عنوان رئیس هیئت مدیره ورزشهای  ناشنوایان استان گفت: نقش افراد مسئول برای توانمند سازی معلولین در رشته های مختلف ورزشی  بسیار تاثیر گذار است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های مثبت و خوب هیئت مدیره کانون ناشنوایان  برای ارتقاء ورزش معلولین و جانبازا ، برای همکاری با هیئت ورزش های نانوشنوایان اعلام آمادگی کرد و افزود: بهزیستی با رویکرد مثبتی که به جایگاه ورزش در سلامت اجتماعی دارد  برای برگزاری جشنواره های ورزشی و تقویت سطح ورزش  ناشنوایان آماده هرگونه همکاری است نگاه مثبت ورود پیدا می کند.

در ادامه، «مصطفی کریمی»  رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور با تشکر از خدمات ارزنده  سازمان بهزیستی برای جامعه هدف گفت: امسال با کمک بهزیستی 200 نفر  از ورزشکاران ناشنوا یه بازی‌های المپیک که در تاریخ 28 تیر تا 10 مرداد در ترکیه برگزار شد اعزام و نتایج قابل قبولی به دست آمد.
در پایان «محمد حسین مولا  رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان استان کرمان با بیان اینکه یک نگاه و حرکت مثبت می تواند زندگی  افراد را متحول کند، یادآور شد: نگاه متفاوت سازمان بهزیستی برای خدمت رسانی به افراد نیازمند جامعه بسیار ارزشمند است بنابراین ما نباید از تقاضای مردم برای خدمت رسانی به آنان خسته شویم .