دو وزنه بردار جانباز و معلول البرزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

دو وزنه بردار جانباز و معلول البرزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

دو وزنه بردار جانباز و معلول البرزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

امیر جعفری و یوسف یوسفی به پنجمین اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان 2017 مکزیک دعوت شدند.

این اردو از 13 مرداد ماه در تهران برگزار می شود.
***
ششمین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم جام کرامت به میزبانی استان البرز روز جمعه 13 مرداد ماه به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در مجموعه انقلاب کرج برگزار می شود.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز در گفت وگو با ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات بیش از 200 خودرو و موتورسیکلت از 15 استان کشور شرکت دارند.
اردشیر درویشی افزود: همچنین در حاشیه این مسابقات، المپیاد فرهنگی و ورزشی جام کرامت برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در این المپیاد، همایش و نمایشگاه خودروهای کلاسیک، آفرود، خودروهای سافاری،موتور کراس،موتور تریل و موتور ریس و موتور استریت برگزار خواهد شد.
درویشی گفت: همچنین در حاشیه ششمین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلام جام کرامت همایش ماشین های رادیو کنترل نیز انجام می شود.
***
بانوان کاراته کا استان البرز در مسابقات سبک شوتوکان قهرمانی کشور صاحب 23 مدال رنگارنگ شدند.
مسابقات قهرمانی کشور سبک شوتوکان کاراته SKi با حضور 14 استان و با تعداد کثیری از کاراته کاران به میزبانی استان قزوین برگزار شد.
منتخب البرز با حضور داورآسیایی، آزاده بهزاد و داوران ملی، زهرا رضایی، سپیده اصل فلاح و مریم سلیمی و با مربیگری سمیه خدامی به این مسابقات اعزام شده بود که توانست به 5 مدال طلا، 5 نقره و 13 برنز دست یابند.