دولت سهمیه ۵ درصد استخدام معلولین را رعایت کند

دولت سهمیه ۵ درصد استخدام معلولین را رعایت کند

دولت سهمیه ۵ درصد استخدام معلولین را رعایت کند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توجه وی به نسل سوم انقلاب در انتخاب اعضای کابینه دولت دوازدهم شد.

فاطمه در تذکراتی که در صحن علنی مجلس مطرح کرد با قدردانی از زحمات نیروی خدمات رسان به معلولین، از دولت خواست که سهمیه ۵ درصدی استخدام معلولین را رعایت کند.

وی همچنین با اشاره به کابینه دولت دوازدهم در تذکری به رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور افراد کاردان، کارآمد، با انگیزه و شجاع که در مقاطع حساس کنونی ابتکار عمل و جسارت تصمیم گیری برای حل معضلات اقتصادی و اجتماعی را داشته باشند و معتقد به برنامه و پاسخگو باشند را انتخاب کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: به عنوان نماینده نسل جوان به رئیس‌جمهور مطالبه حضور پررنگ جوانان پرتلاش، نوآور و متخصص در مدیریت ارشد کشور و همچنین اعتماد به نسل سوم انقلاب را متذکر می شوم.

حسینی خاطرنشان کرد: زنان به عنوان نیمی از سرمایه انسانی کشور از دولت مطالبه نگاهی عاری از تبعیض جنسیتی در شایسته گزینی برای سمت های ارشد مدیریتی را دارند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت برخی موسسه های مالی و اعتباری و مطالبات مردم از این موسسات در تذکری به بانک مرکزی اظهار کرد: باید هر چه سریعتر به مطالبات به حق سپرده گذاران موسسه های تحت نظارت بانک مرکزی رسیدگی و به شائبه‌هایی که از سوی این سپرده گذاران مطرح می شود با ساماندهی بانک مرکزی پاسخ داده شود. همچنین تقاضا می شود که در کنار این اقدام نظارت همزمان به نحوی صورت بگیرد تا براساس مدیریت ریسک به روز بوده و از چنین نابسامانی هایی پیشگیری شود.

نماینده مردم تهران در ادامه در تذکری به دولت گفت: برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر، تدوین لایحه‌ای که این افراد را مشمول نظام بیمه‌ای جامع کند را خواهانم.

حسینی در پایان با گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی مجلس و حرم امام خمینی(ره) به ویژه شهید تیموری از معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید خواست که پاداش خدمت شهدای این حادثه را در اسرع وقت پرداخت و سهمیه استخدامی ایثارگران را رعایت کند.