تیم کامپوند مردان ایران در جایگاه نخست مرحله مقدماتی قرار گرفت

تیم کامپوند مردان ایران در جایگاه نخست مرحله مقدماتی قرار گرفت

تیم کامپوند مردان ایران در جایگاه نخست مرحله مقدماتی قرار گرفت

در دومین روز از رقابت های تیر و کمان معلولین، نمایندگان ایران در بخش کامپوند مردان به مصاف حریفان رفتند و در جایگاه نخست مرحله مقدماتی قرار گرفتند.

به نقل از فدراسیون جانبازان ومعولین، «سینا منشا زاده» نفر دوم گروه در مرحله مقدماتی شد، رمضان بیابانی در جایگاه نهم و هادی نوری در جایگاه دهم قرار گرفتند و در مجموع، تیم کامپوند ایران موفق شد جایگاه نخست گروه را در مرحله مقدماتی تصاحب کند.
رقابت های کامپوند با حساسیت بالا برگزار شد و کمانداران توانستند رکوردهای تمرینات خود را مجدد تکرار کنند و در مجموع عملکرد قابل ملاحظه ای داشتند.
در بخش میکس کامپوند نیز تیم ایران متشکل از «سمیه عباسپور» و «سینا منشاه زاده» در جایگاه دوم قرار دارد و تیم میکس W1 کشورمان با حضور «زهرا حسینی» و «مجید کاکوش» نیز در جایگاه سوم قرار دارد و کاکوش نیز در رقابت های انفرادی کلاس W1 در جایگاه چهارم ایستاد.
غلامرضا رحیمی (خوزستان)، پوریا جلالی‌پور، مجید کاکوش، سیده‌زهرا حسینی (تهران)، علی‌اصغر فتاحی‌فرادنبه (چهارمحال‌وبختیاری)، هادی نوری، سمیه رحیمی (اصفهان)، سینا منشازاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی(کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، زهرا دلخوش، راضیه شیرمحمدی (خراسان رضوی)، فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی) کمانداران اعزامی به این رقابت ها هستند.
از 14 کماندار اعزامی به این مسابقات، هفت نفر در رشته کامپوند و هفت دیگر در رشته ریکرو با حریفان روبه رو می شوند.
مجید کهتری به عنوان سرمربی، جبرائیل عبادی به عنوان مربی و محمد رضا گلشنی، به عنوان سرپرست کاروان، در کنار ملی پوشان حضور دارند.
این رقابت ها از 27 تیر ماه در شهر نوامستونادمتوجی آغاز شده است. کاروان اعزامی ایران سوم مرداد ماه به میهن باز خواهد گشت.