رقابت‌های دوومیدانی معلولان- لندن 2017

رقابت‌های دوومیدانی معلولان- لندن 2017

رقابت‌های دوومیدانی معلولان- لندن 2017

هفتمین مدال کاروان ایران به نام بانوان ثبت شد

در چهارمین روز از رقابت های دو و میدانی معلولین جهان، بانوی پرتابگر کشورمان در ماده پرتاب نیزه، کلاس F56 به نشان نقره دست یافت.

به گزارش ایسنا، هاشمیه متقیان در مسابقات این ماده در مصاف با 8 پرتابگر دیگر موفق شد با ثبت رکورد نهایی 20 متر و 66 سانتی متر به عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره دست یابد و رکورد آسیا را نیز ارتقا دهد.

مدال طلای این ماده به نماینده لیتوانی رسید که موفق شد با رکورد 27 متر و هفت سانتی متر ضمن دست یابی به عنوان قهرمانی، رکورد جهان را نیز ارتقا دهد و مقام سوم نیز به نماینده آلمان بارکورد 20 متر و 57 سانتی متر رسید.

پیش از این جواد حردانی، علی محمدیاری، محسن کائیدی و مهران نکوئی مجد موفق به کسب چهار نشان نقره برای کشورمان شدند و محسن مجیدی و علی اصغر جوانمردی نیز 2 نشان برنز برای کاروان ایران به ارمغان آوردند و با احتساب نشان نقره متقیان، شمار مدال های کشورمان در این مسابقات به عدد 7 رسید.

فردا و در پنجمین روز از رقابت ها، محمد خالوندی، امان اله پاپی و عبداله حیدری از ساعت 19:40 به وقت محلی لندن در رقابت های ماده پرتاب نیزه، کلاس F56/57 شرکت می کنند.

رقابت های جهانی دوومیدانی لندن با حضور بیش از هزار ورزشکار از 100 کشور دنیا، از 23 تیر تا اول مرداد ماه در جریان است و کاروان ایران نیز با 20 ورزشکار در این مسابقات حضور یافته است.