زیر ساخت ها ی ورزشی برای جانبازان و معلولان فراهم شود

زیر ساخت ها ی ورزشی برای جانبازان و معلولان فراهم شود

زیر ساخت ها ی ورزشی برای جانبازان و معلولان فراهم شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: باید زیر ساخت ها ی ورزشی در کشور و استانها برای جانبازان و معلولان تنظیم و آماده شود تا بتوانیم بیش از پیش در خدمت این بزرگواران باشیم.

علی جوان در مجمع سالیانه هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه امسال ، سال خوبی برای همه ایرانیان بود که در اوایل سال ۹۶ با ولادت حضرت زهرا (س)و در ادامه با اعیاد شعبانیه حال مردم خوب تر شده است،خاطر نشان کرد:معلولیت محدودیت نیست و ما با تلاش و فعالیت خود می توانیم از بین ببریم و باید در کشور بیش از همه به این عزیزان جانباز و معلولان رسیدگی کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه هنوز نتواسته ایم آن طور که شاید و باید به معلولان و جانبازان در کشور کمک کنیم ،اظهار داشت : باید زیر ساخت های ورزشی در کشور و استان ها و شهرستان ها تنظیم و آماده  شوند تا بتوانیم بیش از پیش در خدمت این بزرگوار باشیم. 

وی رضایت از حال اخروی همه نسبت به معلولان و جانبازان را فراهم کردن رفاه و آسایش و آرامش آنها  دانست و افزود : نباید هیچ معلولی در کشور به خاطر نداشتن هزینه ها ورزشی  از ورزش کردن محروم شود و باید معلولان پایین دست را تحت پوشش قرار دهیم.

وی از فدراسیون تخصیص اعتبار زیاد برای رسیدگی به رفاه معلولان را خواستار شد.

شایان به ذکر است در  مجمع سالیانه هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان استان زنجان که امروز به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت برگزار شد با حضور ۶ کاندیدا ادامه پیدا کرد که در پایان ۳ کاندیدا انصراف داده و ۳ نامزد دیگر  با هم رقابت کردند.

گفتنی است هرکدام از کاندیدا ها ۱۰ دقیقه فرصت ارائه برنامه ها خود را داشتند و محمد اسکندری، علیرضا محمدی و مهدی مرادی کاندیدا هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان استان زنجان بودند.

در پایان این جلسه مهدی مرادی با کسب ۱۴ رای از مجمع ،چهار سال سکان هدایت این هیئت را بر دوش گرفت و علیرضا محمدی ۱ رای را به خود اختصاص داد.