اخبار حوزه معلولین

استاندار قزوین برای مناسب سازی معابر ساختمان های عمومی دستور داد

عبدالمحمد زاهدی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از نابینایان استان قزوین به مناسبت روز جهانی عصای سفید با تبریک این مناسبت،افزود: از فروشگاه ها و رستوران ها گرفته تا ادارات و سازمان ها باید توسط شهرداری وبا کمک نظام مهندسی مناسب سازی شوند و اگر این کار در ساختمان های جدید در حال احداث صورت نگیرد = نباید مجوز پایان کار برای آنها صادر شود.

اطلاعات بیشتر...

خدمات لازم به جامعه معلولان اهوازی ارائه شود

شهردار اهواز اظهار داشت: نیاز جامعه معلولان شهر اهواز باید مورد توجه قرار گیرد و این را می‌توان در شهرداری کشورمان و کشورهای غربی متوجه شد.

اطلاعات بیشتر...

محدودیت ها برای ورزش جانبازان و معلولان باید از میان برداشته شود

عباس علائی مقدم روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان قزوین که در هتل ورزش برگزار شد، افزود: از آنجا که جانبازان و معلولان با محدودیت ها و مشکلات زیادی مواجه هستند، توجه آنها به ورزش می تواند به لحاظ روحی و جسمی آثار بسیار مثبتی را برایشان به همراه داشته باشد.

اطلاعات بیشتر...

چشم اميد معلولان به كارآفرينان

پيدا كردن فرصت شغلي و رهايي از بيكاري عذاب‌آور، از آرزوهاي هميشگي معلولان است. چه آن‌ها كه مادرزاد، نقص عضو دارند و چه آن‌ها كه در حادثه يا بيماري دچار معلوليت شده‌اند، همواره دغدغه‌يافتن شغل را دارند و بيكاري، بيش از همه آن‌ها را مي‌آزارد.

اطلاعات بیشتر...

مسابقات ویلچررانی زنان معلول در بوستان ترافیک منطقه 12 پایتخت برگزار شد

محمد رضایی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران روز دوشنبه در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر 4 مجموعه ویژه در سطح شهر تهران در اختیار معلولان است گفت: شهرداری تهران با توسعه زیرساخت‌ها برای معلولان و اجرای برنامه های متنوع در صدد است تا ورزش همگانی و شهروندی را برای اقشار کم توان جسمی فراهم کند.

اطلاعات بیشتر...

تسهیل تردد معلولان در سطح شهر/ قانون عصای سفید اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره اینکه قانون عصای سفید یک قانون بین‌المللی است، گفت: این قانون در پلیس راهور اجرا می‌شود.

اطلاعات بیشتر...

50 درصد معلولیت ها در ایران ناشی از حوادث رانندگی است

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: 50 درصد معلولان بهزیستی را افراد سوانح جاده ای تشکیل می دهند و در کنار آن باید هزینه های جانبی زیادی را که ناشی از معلولیت، بی سرپرست شدن خانواده ها و هزینه های درمان است را فراموش نکنیم.

اطلاعات بیشتر...

نمایشگاه آثار هنری معلولان کم توان جسمی و حرکتی

به مناسبت روز جهانی کودک؛ نمایشگاه آثار هنری معلولان کم توان جسمی و حرکتی افتتاح شد.

اطلاعات بیشتر...

کودکی کودکان معلول نباید تحت تاثیر معلولیتشان قرار گیرد

مسعود فیروزی معاون بهزیستی خراسان رضوی روز یکشنبه به مناسبت روز جهانی کودک افزود: بطور غالب در حوزه معلولان از جمله ظلمهای مضاعف به کودکان معلول روا می شود زیرا کودکی، بازیها و جست و خیزهای کودکان معلول تحت تاثیر معلولیت آنها قرار می گیرد.

اطلاعات بیشتر...

تهران میدان جنگ معلولان

پیاده‌روهای این شهر، مخصوصا پیاده‌روهای محله‌های قدیمی، گویا از گذشته بخشی از ملک مغازه‌های کوچکی بوده‌اند که برای جذب مشتری‌هایشان ویترین را در پیاده‌رو پخش کنند.

اطلاعات بیشتر...

یک معلول را می‌توان با آموزش مناسب، وارد بازار کار کرد

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خراسان رضوی گفت: یک معلول نیز انسانی است که می‌تواند با آموزش مناسب وارد بازار کار شده و خدماتی شایسته را ارائه کند.

اطلاعات بیشتر...

8 هزارخراسان شمالی زیر پوشش طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه قرار گرفتند

سارا براتی اظهارکرد: این طرح در راستای خدمات دهی بهتر به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی در سطح روستاها با همکاری تسهیل گران محلی، بهورزان، دهیاران، شوراها و سایر گروههای اجتماعی اجرا می شود.

اطلاعات بیشتر...

مردم بیجار ۴۹۴ میلیون ریال به معلولان ذهنی کمک کردند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بیجار گفت: امسال در دهه اول محرم ۴۹۴ میلیون و ۴۵۹ هزار ریال، ۲۰ رأس گوسفند و ۵۷۸ کیلوگرم گوشت قرمز به مرکز مراقبتی توانبخشی معلولین ذهنی این شهرستان کمک شد.

اطلاعات بیشتر...

وسایل حمل و نقل عمومی در اختیار معلولان نیست

رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران گفت:با شروع سال تحصیلی جدید، خانواده‌های دارای فرزند معلول به شدت با مشکل ایاب و ذهاب فرزندان خود مواجه هستند.

اطلاعات بیشتر...

افزایش تعداد معلولان و زنان سرپرست خانوار گستان

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: با توجه به افزایش وقوع تصادفات در استان و افزایش کشته شدگان و معلولان در این حوادث، تعداد معلولان و زنان سرپرست خانوار در گستان افزایش یافته است.

اطلاعات بیشتر...

مشکل سرویس مدرسه دانش آموزان معلول ادامه دارد

رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران گفت: با شروع سال تحصیلی جدید، خانواده‌های دارای فرزند معلول به شدت با مشکل ایاب و ذهاب فرزندان خود مواجه هستند.

اطلاعات بیشتر...

تاریخ جدید مسابقات جهانی شنای معلولان و پاور لیفتینگ مشخص شد

تاریخ جدید مسابقات جهانی شنای معلولان و مسابقات جهانی پاورلیفتینگ مکزیک که به دلیل زلزله در این کشور به تعویق افتاده بود مشخص شد.

اطلاعات بیشتر...

14 درصد از معلولان یزدی ناشنوا هستند

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان یزد با بیان این که 14 درصد از 48 هزار معلول استان، ناشنوا هستند، عنوان کرد: معلولیت این افراد تنها به نشنیدن صدا خلاصه نمی‌شود بلکه آنها را در برقراری ارتباط با دیگران دچار مشکل و محرومیت می‌کند.

اطلاعات بیشتر...

توانمندسازی معلولان در پیچ و خم مقررات مزاحم

بررسی مشکلات معلولان در میزگرد« ایران» با حضور کارشناسان بهزیستی و خانواده‌های دارای فرزند معلول

اطلاعات بیشتر...
اولین  قبلی  ...  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  ...  بعدی  آخرین